SANTRAL ANONSU SESLENDİRMESİ
Beklettiğimiz için özür dileriz, ayrılmayın sizi operatöre bağlıyorum, aradığınız abone şu anda cevap veremiyor, gibi birçok konuşmaya artık yabancı değilsiniz.
Evet, santral anonsu veya santral seslendirmesi, dehada eskiye gidersek santral karşılama olarak tabir ettiğimiz hizmet çok ama çok eski yıllara dayanmaktadır. Teknolojinin gelişmesi, insanların birbirlerine daha iyi hizmetler götürmesi şartı doğurmuş ve santral anonsu neredeyse bir evrim geçirmiştir.
İlk santral karşılama anonsunu kim ne zaman yaptığını araştırmadık ama santral anonsu seslendirmesinde geniş bir bilgi ve deneyime sahip olduğumuzu kesinlikle belirtebiliriz. İşte bu nedenle Türkiye ve dünyanın önde gelen saygın kuruluşları ile çalışmaya devam etmemiz bir rastlantı değil tamamen profesyonel olmamızdan dolayıdır.
Santral anons seslendirmesi günümüzde geçmiş yıllara oranla daha çok kullanılır durumdadır. Sağlık sektöründen, tele pazarlama hizmetlerine, eğitim sektöründen, üst düzey devlet ve din hizmetlerine, özel sektörden, sosyal ağ paylaşım platformlarına kadar birçok seçenek sıralayabiliriz. Örneğin bir ürün aldığınız internet sitesinin 7/24 destek hattını aradığınızda karşınıza hemen müşteri hizmetleri yetkilisi çıkmaz. Nasıl bir ürün, şikâyet taleplerinizi içeren seçenekler ve hangi bölümlere bağlanacağınıza yardımcı olacak robot tabir edilen seslendirme çıkacaktır. İşte o seslendirme size birçok seçenek sunarak sizi yönlendirecek ve sizin iyi, hızlı ve kaliteli hizmet almanızı sağlayacaktır. Hastanelerdeki, randevu sistemi, doktor isimleri, hastane bölümleri veya bir eğitim kurumunda sınav tarihleri, kayıt yenileme işlemleri, başarı durumunuz hakkında bilgileri içeren anonslar santral anonsu seslendirmesi vasıtasıyla gerçekleşebilmektedir.
Santral anonsu seslendirmesinde en önemli kısım hizmet veren kurumun tarafınıza sunmuş olduğu hizmet birimlerini ve konuları anlatabilen, anlaşılır, güvenilir, samimi, içten ve sizi sıkmayan bir ses olmasına özen gösterilir. Açıkçası santral anons seslendirme, sizin için ne kadar kolay ve kullanışlı ise firmalar açısındansa o kadar, rahatlatıcı, zaman kazandırıcı ve itibarı yükselten hizmet olarak görülmektedir.
Artık neredeyse bütün bankacılık işlemlerinin mobil ortamdan yapıldığı telefon bankacılığı bu duruma en iyi örnektir. Yoksa milyonlarca müşterisi olan bir banka ayrı her müşteriye hizmet verecek personel bulundurmakta hem sıkıntı yaşar hamda hatalar silsilesi yaşanması kaçınılmazdır.
Santral anons seslendirmesinde seslendirme yapacak bay veya bayan seslendirmen, müşterinin isteği üzerine hareketle seslendirmesini yapmaktadır. Bazı firmalar günü 4 eşit parçaya bölen günaydın, iyi günler, iyi akşamlar ve iyi gecelerden oluşan cümleler ile santral anonsu seslendirmesine başlamak isterken, bazı firmalar ise mesai saatlerini, hizmet verilen saat ve tarih dilimlerini ve birden fazla şirket bünyesinde barındırıyorsa o şirket birimlerini tek müşterisine sunmaktadır.
Daha kısa bir örnek ise; İyi günler, santral anons seslendirme hizmetlerine hoş geldiniz. Press 9 for English. Dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız.
Bilmiyorsanız, Seslendirme departmanı için 1e Muhasebe için 2ye basınız. Operatör için lütfen ‘’0’’ Tuşlayınız…Olmaktadır. Teşekkürler.
Evet, santral anonsu veya santral seslendirmesi, dehada eskiye gidersek santral karşılama olarak tabir ettiğimiz hizmet çok ama çok eski yıllara dayanmaktadır. Teknolojinin gelişmesi, insanların birbirlerine daha iyi hizmetler götürmesi şartı doğurmuş ve santral anonsu neredeyse bir evrim geçirmiştir.
İlk santral karşılama anonsunu kim ne zaman yaptığını araştırmadık ama santral anonsu seslendirmesinde geniş bir bilgi ve deneyime sahip olduğumuzu kesinlikle belirtebiliriz. İşte bu nedenle Türkiye ve dünyanın önde gelen saygın kuruluşları ile çalışmaya devam etmemiz bir rastlantı değil tamamen profesyonel olmamızdan dolayıdır.
Santral anons seslendirmesi günümüzde geçmiş yıllara oranla daha çok kullanılır durumdadır. Sağlık sektöründen, tele pazarlama hizmetlerine, eğitim sektöründen, üst düzey devlet ve din hizmetlerine, özel sektörden, sosyal ağ paylaşım platformlarına kadar birçok seçenek sıralayabiliriz. Örneğin bir ürün aldığınız internet sitesinin 7/24 destek hattını aradığınızda karşınıza hemen müşteri hizmetleri yetkilisi çıkmaz. Nasıl bir ürün, şikâyet taleplerinizi içeren seçenekler ve hangi bölümlere bağlanacağınıza yardımcı olacak robot tabir edilen seslendirme çıkacaktır. İşte o seslendirme size birçok seçenek sunarak sizi yönlendirecek ve sizin iyi, hızlı ve kaliteli hizmet almanızı sağlayacaktır. Hastanelerdeki, randevu sistemi, doktor isimleri, hastane bölümleri veya bir eğitim kurumunda sınav tarihleri, kayıt yenileme işlemleri, başarı durumunuz hakkında bilgileri içeren anonslar santral anonsu seslendirmesi vasıtasıyla gerçekleşebilmektedir.
Santral anonsu seslendirmesinde en önemli kısım hizmet veren kurumun tarafınıza sunmuş olduğu hizmet birimlerini ve konuları anlatabilen, anlaşılır, güvenilir, samimi, içten ve sizi sıkmayan bir ses olmasına özen gösterilir. Açıkçası santral anons seslendirme, sizin için ne kadar kolay ve kullanışlı ise firmalar açısındansa o kadar, rahatlatıcı, zaman kazandırıcı ve itibarı yükselten hizmet olarak görülmektedir.
Artık neredeyse bütün bankacılık işlemlerinin mobil ortamdan yapıldığı telefon bankacılığı bu duruma en iyi örnektir. Yoksa milyonlarca müşterisi olan bir banka ayrı her müşteriye hizmet verecek personel bulundurmakta hem sıkıntı yaşar hamda hatalar silsilesi yaşanması kaçınılmazdır.
Santral anons seslendirmesinde seslendirme yapacak bay veya bayan seslendirmen, müşterinin isteği üzerine hareketle seslendirmesini yapmaktadır. Bazı firmalar günü 4 eşit parçaya bölen günaydın, iyi günler, iyi akşamlar ve iyi gecelerden oluşan cümleler ile santral anonsu seslendirmesine başlamak isterken, bazı firmalar ise mesai saatlerini, hizmet verilen saat ve tarih dilimlerini ve birden fazla şirket bünyesinde barındırıyorsa o şirket birimlerini tek müşterisine sunmaktadır.
Daha kısa bir örnek ise; İyi günler, santral anons seslendirme hizmetlerine hoş geldiniz. Press 9 for English. Dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız.
Bilmiyorsanız, Seslendirme departmanı için 1e Muhasebe için 2ye basınız. Operatör için lütfen ‘’0’’ Tuşlayınız…Olmaktadır. Teşekkürler.
0 yorum :
Yorum Gönder